დაბრუნების პირობები

 

BlazingPlastic-ში მნიშვნელოვანია თითოეული მომხმარებლის კმაყოფილება. თუ თქვენ სრულად არ ხართ კმაყოფილი თქვენი შესყიდვით, გთხოვთ, გაეცნოთ ჩვენს ანაზღაურების პოლიტიკას ქვემოთ.

1. დაბრუნება და ანაზღაურება

პროდუქციის დაბრუნება შესაძლებელია მიწოდებიდან 7 კალენდარული დღის განმავლობაში, ანაზღაურების ან შეცვლის მიზნით, შემდეგ პირობებში:

  • ნივთი უნდა იყოს გამოუყენებელი, ორიგინალურ მდგომარეობასა და შეფუთვაში.
  • მორგებული ან პერსონალიზებული პროდუქტები არ ექვემდებარება ანაზღაურებას, გარდა იმ შემთხვევისა, თუ ისინი დაზიანებული ან დეფექტური მიიღეთ.

დაბრუნების ინიცირებისთვის, გთხოვთ, დაუკავშირდით ჩვენს მომხმარებელთა მომსახურების გუნდს info@blazingplastic.ge თქვენი შეკვეთის ნომრით და დაბრუნების მიზეზით. ჩვენ მოგაწვდით მითითებებს ნივთის დასაბრუნებლად.

2. დაზიანებული ან დეფექტური პროდუქტები

თუ მიწოდებული პროდუქცია დაზიანებულია, გთხოვთ, მოგვაწოდოთ ინფორმაცია 7 კალენდარული დღის  განმავლობაში პროდუქტის მიღების შემდეგ. ჩვენ დაგვჭირდება დაზიანების სურათები და დეტალები. სიტუაციის შესაბამისად, შეგვიძლია შემოგთავაზოთ პროდუქტის შეცვლა ან სრული ანაზღურება, რაც მოიცავს მიწოდების ხარჯებს.

3. დაუბრუნებელი ნივთები

დაბრუნებას არ ექვემდებარება შემდეგი ნივთები:

  • მორგებული 3D-პრინტით დამზადებული სათამაშოები ან ნივთები, რომლებიც შექმნილია თქვენი სპეციფიკაციების მიხედვით.
  • ნივთები, შეძენილი აქციაზე ან ფასდაკლებით.
  • პროდუქტები, რომლებიც გამოყენებულია, შეცვლილია ან დაზიანებულია მიწოდების შემდეგ.

 

4. ანაზღაურების დამუშავება

როდესაც თქვენი დაბრუნებული ნივთი მიიღება და შემოწმდება, გამოგიგზავნით შეტყობინებას, რომელიც ადასტურებს მიღებას და ანაზღურების დამტკიცებას ან უარყოფას.

თუ თქვენი ანაზღურება დამტკიცდება, ის დამუშავდება 14 კალნდარული დღის განმავლობაში , და თანხა ავტომატურად დაგერიცხებათ თქვენს ანგარიშსზე. გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ ანაზღურების გამოჩენის დრო თქვენს ანგარიშზე შეიძლება განსხვავდებოდეს თქვენი გადახდის პროვაიდერის მიხედვით.

5. გვიანი ან დაკარგული ანაზღაურება

თუ ანაზღაურება მითითებულ დროს არ მიიღეთ:

  • შეამოწმეთ თქვენი საბანკო ანგარიში,  შესაძლოა გარკვეული დრო დასჭირდეს თანხის ასახვას.
  • თუ გარკვეული დროის შემდეგ არ აისახა თანხა თქვენს ანგარიშზე, გთხოვთ, დაგვიკავშირდეთ. info@blazingplastic.ge

6. გაცვლა

ჩვენ მხოლოდ მაშინ ვცვლით ნივთებს, თუ ისინი დეფექტური ან დაზიანებულია. თუ გჭირდებათ გაცვლა იგივე ნივთზე, დაგვიკავშირდით info@blazingplastic.ge შემდგომი ინსტრუქციებისთვის.